SURECO Bersama MuhibahDotNet

SIAPA LAGI YANG NAK TOLONG ORANG KITA JIKA BUKAN KITA SENDIRI

Wednesday, January 04, 2006

BERMINAT UNTUK MENJADI AHLI SURECO? - KLIK DISINI

Membuat Servis

Ramai pengedar beranggapan bahawa servis tidak perlu bahkan suatu perbuatan leceh. Pada anggapan mereka, pelanggan tidak memerlukan servis. Servis amat perlu dalam MLM kerana servis umpama iklan produk biasa yang biasa ke udara di televisyen atau disiarkan di akhbar. Anda tidak boleh membuat iklan produk dalam televisyen atau akhbar kerana salah dari segi Akta Jualan Langsung.Jadi, servislah pengganti iklan. Dengan servis, anda telah menunjukkan kesungguhan anda terhadap perniagaan ini dan komitmen anda untuk membantu pelanggan anda. Jika anda tidak membuat servis, anda tidak akan mengetahui masalah yang dihadapi oleh pelanggan anda setelah menggunakan produk itu. Jika produk itu mendatangkan masalah kepada pelanggan anda dan anda tidak membuat servis, anda akan dituduh tidak bertanggungjawab menjual/memperkenalkan produk yang tidak berkualiti. Jika pula produk itu memberikan kebaikan kepada pelanggan anda dan anda tidak membuat servis, anda telah kehilangan peluang keemasan untuk memperkenalkan barangan lain dalam senarai produk syarikat MLM anda.

Jika anda memberikan servis (susulan selepas membuat jualan), pelanggan anda akan berasa dihargai dan akan mencari anda untuk membeli produk yang sama pada masa hadapan setelah produk itu habis digunakan. Jadi, servis bukan perbuatan yang leceh tetapi suatu kaedah untuk menyemai perasaan saling mempercayai antara anda dengan pelanggan anda.

Gunakan servis untuk menjual lebih banyak barangan baru dalam senarai barangan yang ada dalam syarikat MLM anda.

Labels:

LANGKAH PERMULAAN YANG BIJAK KEARAH PEMELIHARAAN KESIHATAN SECARA MENYELURUH